14/4/11

Meravelloses llaminadures!, per Sílvia Dot Quilez


MERAVELLOSES LLAMINADURES!

Em dic Annette, i m’encanten les llaminadures, la meva dieta es basaria només en menjar llaminadures, m’agraden molt, per mi són el millor invent, dolces, amb color i la seva olor només de pensar-hi se’m fa la boca d’aigua. Des de petita que no me’n puc estar, m’agraden totes: les famoses cocacoles de sucre, les maduixes i maduixots de sucre, els núvols, els “Palote”, i amb les que més gaudeixo són amb les bossetes de sidral que sucades amb les regalèsies estan boníssimes. Em tornen boja les llaminadures i sé que no n’hauria de menjar tantes. La meva iaia va intentar de petita que mengés de tot, però no ho va aconseguir i fins i tot ara és ella la que em prepara els entrepans tant bons per emportar-me a l’escola, realment m’ha malcriat molt la meva iaia, si no és el seu menjar no menjo pràcticament res, per això m’alimento de llaminadures, les adorables llaminadures. Com el meu xiclet un dia vaig somniar que feia una bombolla tan gran que jo mateixa m’envoltava dins i anava volant d’un lloc amb un altre. Què divertit el xiclet rosa! El meu problema va ser sortir de la bombolla.


Sílvia Dot Quílez

2 comentaris: