13/12/10

Una nena prodigi, per Adriana Bernal Gamez


UNA NENA PRODIGI


Tinc una filla que podria anomenar nena prodigi, si si... i no us penseu que és fàcil conviure amb ella! Ara té 7 anys, i des dels 5, en que va aprendre a escriure, que no para de fer-ho! Ja ha escrit 3 llibres de contes, 2 novel·les i 1 llibre de poemes. Això no es pot aguantar!!! Sobretot, perquè jo, no sóc capaç d'escriure sense faltes, i no tinc idees creatives, la seva mare i jo no sabem què fer, cada vegada que hem d'entregar una nota a l'escola, ella hi passa el corrector, quan llegim a casa ens crítica les novel·les perquè ella ja les ha llegit, si li regalem un llibre es riu de nosaltres perquè no tenim criteri, etc. És insuportable, volem una nena normal, crec que l'haurem de portar al psicòleg o tancar-la a algun centre, jo no l'aguanto!!
Un pare desesperat!

Adriana Bernal Gamez
http://adbega.blogspot.com/

3 comentaris:

  1. Si tots els nens i nenes fossin igual de "normals", el món seria molt avorrit...:-)

    ResponElimina
  2. Heu provat de comprar-li una tele?

    ResponElimina
  3. no pots voler que la tanquin, si ets el seu pare has d'apendre a conviure amb ell i ensenyar-li que riure's de les teves novel.les o llibres esta malament, i jo quan era petita vaig apendre a llegir correntment als 3 anys i a escriure als 3 i mig i estaba tot el dia fent contes... aixi que no et preocupis, el meu cas si que era ben anormal.... sort!!

    ResponElimina