20/6/10

El pentinat de l'àvia, per Jesús M. Tibau

EL PENTINAT DE L'ÀVIA

L'àvia sempre diu que se li'n va el cap. Però quan diu que se li'n va el cap, vol dir que se li'n va la memòria. No recorda on deixa les coses, i s'atabala. I com que la veig amoïnada quan li passa això, li he fet un pentinat especial, amb pega que em sobra del cole i bastanta laca, perquè sempre ho tingui tot a mà.
Com que li he fet jo, aquest pentinat, ella es posa tota contenta, i em diu que no pateixi, que de les coses més importants, de les persones que més estima com jo, mai se n'oblida.

Jesús M. Tibau

4 comentaris:

  1. Un conte divertidíssim!!!! I una àvia molt tendra que té un nét o una néta que vetlla molt per faciitar-li les coses...Moltes gràcies de nou Jesús!!!!!

    ResponElimina
  2. M'ha agradat moltíssim! segur que a la iaia li encanta el nou pentinat!

    ResponElimina
  3. M'ha encantat! Jesús ets incombusible! Segueix així!

    ResponElimina