6/11/09

La menuda trapella, per Anton Fortuño


LA MENUDA TRAPELLA

La menuda de casa és trapella. Sempre mira com enganyar o escatinyar algú.
Avui m’ha dit que si mires al sol, després tanques els ulls, què veus?... Si mires al foc de la llar i després tanques els ulls, què veus?... Si mires la bombeta del menjador, .....
Vol saber si jo ho sé, perquè ella, abans d’anar a dormir, mira el focus d’una làmpada potent, acluca els ulls, es tapa amb els llençols i de cop es posa a somniar desperta i allí hi veu el que vol..
- Veus el que vols o veus papallones ?
- Clar que veig papallones, com ho saps ?
Ha mirat el focus, ha tancat els ulls i ha aixecat els dos braços movent-los....
- Sóc una papallona i les mans les meves filles...
- No volis, que cauràs, ....
Ella i ses filles han marxat volant amb el seu joc.
................
http://rebaixes.blogspot.com/
i altres blogs d’Antoni Fortuño Sas...................

3 comentaris:

  1. Hola Anton, se m'havia colat el teu conte...El teu ha estat el primer que he rebut d'aquesta setmana! Però és com si, sense voler, li haguessis cedit el pas a la Patrícia per donar-li la benvinguda, no et sembla? Sort que he revisat els missatges antics i l'he rescatat! Un conte "diver", divertit! Gràcies!

    ResponElimina
  2. Tranquil·la, Sílvia,a mi ja saps que m'agrada anar amagadet, que se'm vegi el cap i prou... A demés la Patri, li tinc un apreci especial... És jove i amb empenta i que es foguegi que té molt camp per còrrer. El meu és gaudir acompanyant amb el que pugui... Bon fi de setmana.Anton.

    ResponElimina
  3. Un conte diver de veritat.

    Si la Sílvia els penja molt seguits, a vegades se me n'escapa algun i fins que no hi penso en mirar enrere, me'l descuido també.

    Papallones quan tanquem els ulls és bonic!

    ResponElimina