11/11/09

El cavall gegant, per Patrícia Montañés


EL CAVALL GEGANT

Els vells contes diuen que quan arriba l'època en la que els arbres perden les fulles, un enorme cavall passeja pels boscos pintant les fulles de to marronós. Ningú l'ha pogut veure mai. Ningú excepte l'Emma. L'Emma és una nena a la que li agrada moltíssim caminar per la muntanya. Un dia que passejava pel bosc amb el pare, es va desviar del camí buscant bolets.
Així que va aixecar el cap, es va trobar amb l'enorme cavall gegant. L'Emma va quedar bocabadada. Però més sorpresa va quedar quan el cavall li va dir:
- Som-hi Emma, et portaré amb el teu pare, però no facis soroll que no em pot veure, eh?
L'Emma abraça al cavall i xiuxiueja: “shhh... sense fer soroll...”

Patrícia Montañés
http://www.jocdenens.blogspot.com/

5 comentaris:

  1. Quina bondat deu tenir aquest cavall ! / M'has fet sospirar d'alegria en veure el relat i després llegir-lo. Bona agilitat mental. Poder-te llegir m'entusiasma... Et felicito, Anton.

    ResponElimina
  2. Patricia escrius molt i molt bé :)

    Un conte que m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  3. Quina complicitat entre l'Emma i el cavall...Un conte amb un toc molt especial!
    Moltíssimes gràcies Patrícia!

    ResponElimina
  4. Gràcies a tots tres per aquests ànims que em doneu a seguir escribint i expressant-me a través de la paraula... Em sento molt còmoda amb gent com vosaltres com a lectors. Un petonet

    ResponElimina