8/10/09

Que em vola el vestit!, per Sílvia Maestro


QUE EM VOLA EL VESTIT!

La Mariona és bufona i enjogassada, simpàtica i molt divertida! Però sobretot és molt, molt curiosa, moltíssim! Li agrada posar el nas a tot arreu, espiar a la seva germana gran mentre es vesteix, amagar-se darrera les cortines del menjador per escoltar converses dels papis...Aquesta tarda ha sortit un momentet al carrer per dur-li a l’àvia el tiquet de la compra que ha fet la mare. L’àvia és tossuda i guarda els tiquets com un tresor, els mira i remira mil cops per assegurar-se que no l’han estafat! La Mariona s’ha aturat, un requadre enorme amb mil quadradets a terra li ha cridat l’atenció...què deu haver-hi aquí a sota? A veure...S’hi ha posat al damunt i :
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Que em vola el vestiiiiiiiiiiiiiiiiiit!- ha cridat mentre l’aguantava ben fort amb les dues mans i somreia pel pessigolleig que li feia aquella “ventolera” inesperada. Quin ensurt! Quan ha aconseguit refer-se’n: -I el tiquet de l’àvia? Haurà volat també...

Sílvia Maestro

4 comentaris:

  1. Al final m'heu convençut i m'he animat! Au, aquí teniu un conte més!...Gràcies a tots els seguidors!

    ResponElimina
  2. Clar que sí! Sílvia, és un conte molt bonic. I el tiquet de l'àvia... on deu parar...

    ResponElimina
  3. Un conte molt bonic. Les nenes volen investigar i passa el que passa. Però... i el tiquet? El recupera?

    ResponElimina
  4. Sembla ser que el tiquet se n'ha anat volant...

    ResponElimina