22/10/09

Dibuixant de manga, per Anton Fortuño


DIBUIXANT DE MANGA

El Pau és el menut de casa. Sols té cinc anys. Avui no ha anat al cole, està constipadet. L’han deixat amb el avis. Se’ls estima molt. Mana més que el gat.
S’ha posat a la taula de sa cosina gran i ha començat a dibuixar.
No l’hi fa falta res, Primer ha volgut fer a l’avi. Quan l’ha tingut fet...
- Mira iaia... El penjo a la nevera... Oi que és l’avi? Allí es veurà quan vingui
- Molt bonic.... es posarà content l’avi.
- Jo vull aquests llibres de la teta...Me’ls deixes? Aquí n’aprendré com ella. Que ella en sap molt
- No, això no... Que si els taques...La teta s’ho prendrà malament.
- Es que jo vull ser com ella.
- Com ella ?
- Si, quan sigui gran vull ser dibuixant de Manga.... I si tu no em deixes els seus llibres com n’aprendré?

http://rebaixes.blogspot.com/
i altres blogs d’Antoni Fortuño Sas

5 comentaris:

  1. A punt d'arribar a la desena de contes! Visca Anton! Gràcies per la teva fidelitat. Molt espavilat el Pau que amb cinc anys ja vol ser dibuixant de Manga...jeje! Un conte "guai"!

    ResponElimina
  2. Que dolcet aquest Pau! Un conte bonic i tendre.

    ResponElimina
  3. Espero que en Pau pugui ser dibuixant de manga de veritat. En aquest món fan falta somiadors.

    ResponElimina
  4. En Pau té ganes de fer-ho bé! Un conte molt bonic.

    ResponElimina
  5. I el que us vull dir que em va pintar en un dibuix i el penjà a la porta de la nevera i també és esquerrer com el del dibuix de mostra... no tot és de la meva collita, ell també m'ajuda. Anton.

    ResponElimina